حرم نوشت های یک خادمه | دعوت نامه مخصوص چقدر با راهکارهای جایگزین تنبیه بدنی در کودکان آشنا هستید؟ فیبروم رحمی در کمین زنان با فشار خون بالا والدین بخوانند| اصول تربیتی و تنبیهی کودک ۴ تا ۶ ساله تفریح‌نکردن، منجربه اختلال در خانواده و افسردگی بانوان می‌شود فریز تخمک، راهی برای حفظ قدرت باروری دختران اعلام آمار مرگ‌ومیر‌های سال ۱۴۰۲ | زنان یا مردان، کدام بیشتر فوت کردند؟ نامه عاشقانه و عارفانه آیت‌الله شهید سیدمصطفی خمینی به همسرش | بازنشر به مناسبت درگذشت بانو معصومه حائری تشریح فعالیت‌های مرکز امور بانوان بنیاد کرامت رضوی کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا ۹۵ درصد سقط جنین ها در کشور مشروع است مادران بخوانند| نوشیدنی‌های مفید برای میان وعده کودکان نیاز به فضاهایی برای شادی دختران و سپری‌کردن اوقات فراغت آنان داریم تمدن‌ها با کاهش جمعیت از بین می‌روند مواد غذایی موثر در بهبود علائم «یائسگی» بسته‌شدن لوله‌های رحمی و خطر ناباروری در زنان «فاطمه»، اسم رمز صبوری در غزه + فیلم دستگیری و انهدام باندهای قاچاق دختران
سرخط خبرها
اهتمام هیئت فوتبال خراسان رضوی در برگزاری کلاس مربیگری D قابل قدردانی است

اهتمام هیئت فوتبال خراسان رضوی در برگزاری کلاس مربیگری D قابل قدردانی است

  • کد خبر: ۲۱۴۹۹۷
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰
سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: خراسان رضوی در زمینه فوتبال بانوان خودش یک کشور است و استعدادهای فراوانی دارد.

مریم آزمون سرمربی تیم ملی بانوان کشورمان اظهار کرد: استان خراسان رضوی در زمینه فوتبال بانوان خودش یک کشور است و استعدادهای فراوانی دارد. با وجود اینکه متاسفانه این استان نماینده‌ای در لیگ‌های فوتبال بانوان کشور ندارد، اما بازیکنان خراسانی جزو تاثیرگذارترین بازیکنان تیم‌های خود محسوب می‌شوند.

 وی افزود: اهتمام هیئت فوتبال خراسان رضوی در برگزاری کلاس مربیگری D قابل تقدیر است و باید به جامعه بانوان استان خراسان بابت فعالیت هیئت تبریک گفت و قطعا حضور فاطمه شریف به عنوان نایب رییس بانوان، در این مسیر نقش بسزایی دارد؛ او سال‌ها بازیکن و مربی بوده و جزو مدرسان الیت آسیا است و قطعا با حضور ایشان و حمایت‌های آقای اصولی، رئیس هیئت خراسان رضوی، فوتبال و فوتسال بانوان این استان روزهای درخشان‌تری در پیش دارد.

 سرمربی تیم ملی بانوان ادامه داد: به راستی خراسان رضوی قطب آموزش کشور است و در برگزاری کلاس‌های آموزشی بهترین و ایده‌آل‌ترین شرایط رقم می‌خورد. تشکر دارم از هیئت فوتبال استان که چنین شرایط خوبی را برای ما فراهم کردند و کلاس بسیار خوبی در دانشگاه فردوسی مشهد داشتیم.

آزمون تصریح کرد: در مدت حضورم در مشهد و با برنامه‌ریزی کمیته بانوان هیئت فوتبال استان، استعدادیابی رده سنی جوانان هم برگزار شد که حضور این تعداد بازیکن در استعدادیابی واقعا خوشحال کننده و نشانه شور و شعف دختران برای این رشته است و مشخص است که فعالیت‌های بسیار خوبی در شهرستان‌های استان خراسان رضوی در حال انجام است.

وی در پایان گفت: تلفیق این استعدادیابی با کلاس D نیز بسیار عالی بود و شرکت‌کنندگان در کلاس مربیگری با جدیدترین فرم‌ها و شرایط استعدادیابی آشنا شده و آن را در عمل اجرا کردند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.